nu är det så nära

okeeeej jag har varit sjukt dålig på att plugga men har inte riktigt haft den där orken, varför gör jag det egentligen?
Idag har jag träningsvärk iallafall för igår var jag ute och sprang, bra bine. Vädret har varit lite utav toppen dom senaste dagarna och det syns på den fula brännan av bikiniöverdelen..
Jag hoppas jag bättrade på värken genom sista zumba passet idag (buhu), men vi var utomhus och det var skojj! Sen har jag också ridit clark idag, väldigt trevlig prick det där så jag hoppas det kan bli bra fler turer :) Ska lägga upp lite hästbilder jag tog också
Jag kan inte heller förstå att studenten är så nära, det är mindre än en vecka dit. Vi ska iallafall bjuda på tacobuffé för det är det jag tycker om och som de flesta äter.
Har föresten varit och tatuerat mig nu och gjort en till tass så nu har jag fyra, det kändes som att det gjorde ondare den här gången så tack gode gud att de tog max 5min. Och föresten igen, jag har en peace and love biljett wohoooooooo! så nu får jag se det jag velat bl.a 30 seconds to mars, the strokes, those dancing days, veronica maggio och daniel adams-ray, då blir jag glad!
Nu har jag tänkt kolla på en film som heter outcast, ingen aning om vad den handlar om, mamma har fått låna ett helt fodral med filmer tjoooho nej den verkar kass så nu byter jag till svensk film, det äger


bild från sista studenfesten i onsdags när jag och louise var judit & judit, jag har noll koll på har full jag var, men det var jag och inte så lite heller

KOMMENTARER


Melissa

Haha, det var du! ;)

2011-06-06 // 09:20:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: