bonde söker fru

tjenamors, sitter och gluttar på bonde söker fru just nu, var nyss till konsum och köpte en gräddfil för att jag ska äta upp en blomkål och lite grönsaker med dipp, mummssss
Hade en lugn tid i stallet och borsta morritz och evita och det var riktigt skönt, ingen stress.
Kändes som jag sov ut jäääättelänge idag bara för att jag började 9 på konsum, en förskola ringde och väckte mig imorse vid halv 8 och efter det blev jag vaken och somnade inte om, sen ringde jag och sjukanmälde min syster till jobbet, ja hon var så sjuk så hon kunde inte göra det själv. I samma drag fick jag en veckas jobb längre fram och imorgon.
Fick även ett litet brev från försäkringskassan där det stog en summa som jag fått i bidrag, någon tusenlapp hit eller dit spelar stor roll!

I helgen mååste jag hinna städa mitt rum, seriöst. Och hinna träna!

KOMMENTARER


i helgen ska du städa in lgh ;)

2011-11-10 // 20:17:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: