why such a hurry?

Ja faktiskt, seriöst, varför har folk så bråttom att sätta upp ljusstakarna, stjärnor och t.o.m granen redan?! Man får ju inte direkt julkänsla än för det, för en vecka sen herregud känner jag. Det är söndagen som gäller tycker jag, första advent. Nu har jag äntligen köpt en gammal julkalender, sunes jul. Så ett avsnitt varje dag ska jag kika på i december, hihi mys.

Nu har jag jobbat klart i fagersta för den här veckan. Måste bara säga att nu två dagar har jag fått hålla i samlingen med dom små barnen och sjunga, fy alltså, sjunga kan jag inte och sen när det bara är jag som sjunger, kan det bli värre? Min röst ballar ur i alla tonlägen, haha sjukt jag skäms ju! Imorgon blir det att stiga upp vid 5 för att åka ner till stallet och ordna och duscha, sen bege oss till globen, det blir kul! Jag brukar alltid få lite julkänsla när vi åker dit för hindren är av julsaker och sedan en julavslutning, ja jag ska alltså på international horse show. Ola rapace skulle ju varit med på stjärnhoppningen, men jag är ledsen men han ska inte det längre, bara för att han ska spela in till en bond-film, okejdå. Får titta på dels musse och erik segerstedt istället, sätter föresten 200spänn på att musse vinner

Vi ska ju förhoppningsvis, eller vi ska ut på lördag, men jag hade gärnat velat hinna färga håret innan det, köpte en billig "orange"-aktig färg så skulle vilja se hur det blir, men ställa in sig på att åka och köpa en brun färg också ifall det skulle bli förjävligt, men imorgon hinner jag ju inte och på lördag ska jag hinna till stallet först, och rida Ingela hoppas jag hinna, för länge sen!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: