citronvatten har blivit lite av min drog

tjaaaaba, kom hem från jobbet för lite mer än en timma sen, det var ovanligt att jobba när det är mörkt ute och till 10, men så drygt var det inte, kanske jobbigare imorgon när det är längre.
Var ute och sprang igår föresten,  superskönt väder var det! Lite skönt att bara jobbat,rida,städa och träna den här helgen, men jag är ändå lite sugen på fest.
Imorgon upp och rida med Linnea och sedan vankas det jobb, hej med er!

min fina brödvagn som jag gjorde iordning till bakningen imorgon
kan tipsa om mitt favoritbröd, fjärde brödet uppifrån, pave normandie, mums!

Vi har fått nya mobiltelefoner, till kassa 1 prydde sen här vackra bakgrundsbilden, sköna arbetskamrater!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: