fussball

Jag hoppas ni sitter och forzar Sverige nu i matchen mot Ukraina? Har varit inne enda sen EM började och tittat andra matcher. Innan det så har jag jobbat, varit på gymmet och till sist på massage och gissa om det var skönt!
Helgen har gått fort men jag hann med mycket, i fredags var jag kattvakt hos syster och bara tog det lugnt, fyllechaffis och så. I lördags så åkte jag och syster till Avesta och hem kom vi med full bil av matvaror och kläder. Sen var jag till stallet en sväng och gick med Morritz innan jag åkte hem och fixade mig till hamnkrogen med fina vänner. Vi drog till gm, dansade och det var lagomt kul för det kändes så länge sen. Som vanligt så går tiden så fort när man är där. Jag hann hem, blev bjuden på efterfest/häng med några grabbs men jag var så slut så jag låg i soffan helt död, och ni kan inte gissa hur länge jag stannade där, till halv 9 helt sjukt..
Var totaldäckad hela dagen igår, sovsovsov, tittade tusenbröder och mös tills klockan blev 7. Kan inte minnas sist jag var vaken så länge, men det var trevligt
I förra veckan pratade chefen med mig där jag har vikariat nu, om att få förlängt och fortsätta efter jag jobbat julimånad på konsum, enda fram till jul! Så jag ba : vaaa? Finns något som heter LAS-dagar inom barnomsorogen så trodde jag var uppe i det snart men icke, fy tusan va skönt att veta vad man ska göra i höst! Det jag är nervös över är att få ansvarsbarn och ha samtal med föräldrar osv. Jag känns för liten.
Nu ska jag smälta maten och däcka i soffan eller sängen och hoppas att nollan spricker och att Sverige tar hem det här


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: