can you read my mind?

Att blogga är något jag aldrig riktigt haft tanken av, att orka skriva hela tiden och att vem som helst kan läsa är lite skrämmande, så får se hur länge det håller den här gången, peppa! . Det som jag känner kommer komma ut iaf är bilder,( köpte ju nyligen systemkamera) och bilder på shopping/kläder.
 Fick iaf en snygg header made by: Ida Backström  ,så det tackar vi för! :)

 Välkommen till ett "händelserikt" liv! För att få lite kött på benen om mooi kan jag väl göra lite på detta viset


1. Tre namn jag lyssnar till: Sabine,bine,svine
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag har bra musiksmak!
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag kan vara blyg med nya människor
4. Detta är jag rädd för: ensamhet
5. Tre saker jag vill ha varje dag: kärlek,musik & mat!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:  rita,hjula & rapa
7. Detta tycker jag om att göra: umgås med mina vänner & vara i stallet
8. Detta vill jag göra just nu: försvinna några månader utomlands (Y)
9. Bästa känslan: Kär-känsla!
10. Värsta känslan:  när man blir sårad
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: att han kommer med överraskningar & är omtänksam
12. Jag vill gifta mig: Svårt att säga nu
13. Följande saker vill jag göra innan jag dör: lära mig gitarr,rida vid strand & hoppa fallskärm
14. Min käraste ägodel: Familj & vänner
15. Något jag vill ha i present: ny mobil & en sexi booy
16. Detta har jag på mig just nu:  orkar inte
17. Favoritkläder:  leggings & färglada kläder
18. Favoritdjur: katt katt katt!
19. Följande musikstilar tilltalar mig mest: mååånga
20. Favoritlåt just nu: Paramore - brick by boring brick
21. Roligaste ämne i skolan: Naturkunskap
22. Favoritcitat: man lär sig av sina misstag
23. Stjärntecken:  Stenbock (28december)
24. En bok jag gillar: ?
25. En film jag älskar: twilight, the notebook
26. Tv-program jag gillar: gossip girl,andra avenyn, DH
27. Favoritdoft: killparfym -v-
28. Detta äter jag gärna: Taaacooos!
29. Dricker jag gärna: apelsinjuice
30. Favoritgodis: ?
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Portugal
32. Färg på mina ögon: Grön
33. Min längd: 168cm.
34. Kan du sjunga?  nej nej
35. Senast köpta skiva: 3st, coldplay,kings of leon & the killers
36. Bästa present jag fått: eva & adam avsnittspaket
37. Så här bor jag: I villa i centrala Norberg med mamma,pappa,storasyster och 2 katter
38. Antal döda krukväxter i hemmet: haha inga hoppas jag
39.Det här gör mig avtänd: dålig andedräkt
40. Vad lyssnar du på just nu? the killers - read my mind


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: