smile like you mean it

yes visst får jag väl säga att snowboardåkninge gick bra för oss!
Ramlade lite då & då men så länge man inte ger upp går det fin fint, hoppas man kan ge sig iväg till något riktigt!
Sen ramlade människor in när vi frusit klart i några timmar så lagade vi tacos & spelade spel och tittade på ondskan, helt okej dag alltså!

Och presenter fick jag ju, ingen aino så suck ;( får se när turen kommer med ny telefååne, men lackleggings ungefär,flytta hemifrån saker,hårspray,pengar,smink,armband och sådana saker .
MEN det bästa av allt...  PEACE AND LOVE BILJETT = jag ska se KEEEEEEEEENT , snacka om happyface :D:D:D
En riktigt dröm som är helt otroligt, + andra band som tillkommer sen :)

Igår blev en stalldag, superkallt!
Men jag & Katarina red en snutt iaf jag på Morritz och hon på en av unghästarna, jätte duktig liten tjej och supermysigt var det! :)

Nu har jag tagit lite ledigt från stallet i någon dag, känns behövligt.
Var till Avesta med syster & pappa som tog hela dagen, kollade TV & på mobiler, åkte till farmor,hälsade på farbror och handlade maaaat & lite fyrverkerier.
Nu tänkte jag bara ta det lugnt, basta tänkte jag också för att få upp värmen (:

Bomba med kort, jag vet men jag gillar't!





solpuder blir nästan köp, höhö!



Morrisen

frusen Brille

Daphne

KOMMENTARER


Hej :)



Hur mår du idag?



Kram /M

2009-12-30 // 19:42:13

Sv: Thihi, varsågod ^^)

allt bra med dig ? Gott nytt år förresten !

2009-12-30 // 20:55:54

Hej sötis! :)



Dagens fråga i min blogg:

Hur firar du nyår ? :)

Kolla gärna in och svara under inlägget.



Kram <3

2009-12-30 // 21:06:54

Låter fint det :) Jag mår fint. Hoppas du får en fin kväll! Kram /M

2009-12-30 // 21:15:18
Elin renström=) http://esiz.blogg.se/

låter trevligt :)

vara ,ed kompisar och så:)

2009-12-30 // 23:52:19

Hoppas du får en trevlig nyår!

2009-12-31 // 02:00:26

Allting står i inlägget under: Örebro!

Kika gärna in där <3

2009-12-31 // 12:38:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: