ignorance

Från en besökare till iaf 40 idag, wooow keep up the good work!
27:e idag , alltså fyller jag år imorgon!  Tiden bara rusar iväg och vet inte vad , har bjudit hem tjejorna till mig på mat osv så får se vilka som dyker upp :)
Blev erbjuden att rida idag också, grymt härligt det är att bara rusa fram på järnvägsspåret i pulsande snö!<3
Om ni undrar ligger stallet längst ner på min gata, alltså ca 10min dit , därför jag har så lätt att komma dit, så anse mig inte som någon hästnörd, bara ibland ;)
Bakat en liten kladdkaka har jag också gjort, tänkt riva apelsinskal på (?)

KOMMENTARER


Åh man tackar :) <3

2009-12-27 // 20:52:56
I D A B A C K S T R Ö M http://idacarolinabackstrom.blogg.se/

okej lika bra typ? :)

nej jag vet ju inte det(=

2009-12-27 // 22:01:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: