home sweet home

Nu är jag hemma! eller ja vid halv 8 kom jag hem efter en låång tur. Svängde in snabbt snabbt idag också och köpte skorna jag gillat så mycket som nu var lite billigare också, tur bara att de va kvar.
10 besökare kanske inte är mycket men 30 visningar på det idag, lite ivriga att se en uppdatering kanske, hehe skojj.
Men kent igen var helt jäkla über, så himla nöjd fast tror några filmer försvunnit och de gör mig ledsen. Jag bara väntade och väntade på mannen i den vita hatten, sista låten med raketer så himla fint. Riktigt glad att de tog med sjukhus vilket jag inte trodde.
Shopping och Liseberg var det ju också, vi hade sån tur att Petter spelade på liseberg, grymt och brabra (y)
Bilder kommer när orken finns, tjarå!

KOMMENTARER


SV: Det va så lite så =)

2010-08-09 // 09:08:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: