kul dag

bad update know, men känner inte att jag orkar skriva och jag minns inte heller, kollade wake EM med vänner i fredags,pizza och till en döfest blev vi tvingade, bestämde oss för att sova hos emma i åvestbo och skjutsade hem oliver & jesper. Ett tag efter jag kom hem kom melissa så gick vi till stallet men det var så varmt så ville inte pusha henne att rida daphne stackarn, men lite kort fick vi men jag ser förjävlig ut på alla bilder, blä. Sen gjorde vi inte så mycket, kollade snabba cash och så sov liss här. Åkte till wake finalen igår också med louise, kul det är alltså att kolla, säkert att kunna åka sådär bra också. Red sen då också men klättrade bara upp & ner men jäkla pigg dam ändå som ville springa hela vägen hem, stack ut och sprang en vända i skogen sen och letade blåbär men va skitdåligt med det där, och kondisen........... heh träning någon? jagvillhållaigång
Gjorde lite gino efterrätt på kvällen också med banan,blåbär,hallon och jordgubbar som ni kanske såg på bilden, lite misslyckat med vita chokladen men det var gott, huvudsaken.
Idag tycker jag ändå att jag hunnit med mycket, sista dagen att sova ut på sen travade jag ved tills kusinerna kom så fikade vi osv, sen travade jag vidare, stack ut och cyklade lite och kollade stället jag sett blådär på när jag ridit, ja där var det minsann mer så nu har jag lite antioxidanter till frukost (Y) . Så härligt att kunna bara cykla iväg kände jag. Bänkade mig ner och började kolla one tree hill när e plingade i fejjanbokan, mamma hade nämligen pratat med en vars dotter kanske behövde lite hjälp med hunden, så hon skrev till mig så var ute och träffade henne och hunden chili, så himla fin hynd, gick en promenad runt och fastnade ett tag så en och en halvtimma var jag borta, skönt att ha något ut att gå med när jag vill och så jag kommer ut mer och har något mer att röra mig för så hoppas det blir bra :)
Nu har jag bäddat ner mig och ska kika oth tills jag somnar, klockan är ställt på kvart över 5, suck men ska upp till stallet och sen rida med katarina på morritz :) Och 11 till lagunen och plocka brynen och sedan till stallet igen och rida daphne och då hänkar linnea med brillebus. Sen kanske katarina ville med mig ut & plocka blådär, hah gud jag låter som värsta skogsmullen

KOMMENTARER


haha, var Chili en pudel :D?

2010-08-17 // 18:27:28

sv: haha jaha :D Trodde det var Idas hund först , den hter också chili :)

2010-08-17 // 20:22:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: