spaceman

hallå i lingonskogen! fast blåbär vill jag säga, övningskörde igår till skogen vid Avesta ungefär med papi och plockade blåbär och svamp, hittade inte så mycket blåbär men det räcker iaf till någonting :)
Måste tacka tacka my friend Melissa som hittat en random tröja på weekday som jag velat hitta sen jag såg den på en blogg och på rea och inte för att min en vän också har införskaffat sig en sådan nyligen. Snart är det plugg som gäller och vi ska egentligen springa till fagerliden men vi går nog av tidigare plus att jag är snorig och hostar så tänker jag bara gå snabbt.
Imorgon är vi lediga så nu är det som fredag, wooho! Och efter skolan ska vi handla mat till mitt matlag på fjällvandringen och sen ska jag ner och pyssla om shauqine i stallet, kanske gå med chili också? Ja, allting visar sig.
15min kvar, ticka pååååååååå

KOMMENTARER


sv: woho, då får jag väl bli fräsch för en gångs skull då ;) haha, gjorde det ont?!

2010-08-26 // 22:18:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: