ye

Nu kommer bilder från götet, de flesta är tagna med vanliga kameran och därför så kass kvalité, systemkameran fick inte följa med till kent konserten så blä.
Måste berätta tt jag åkte kanonen på liseberg också, syster vågade inte så övertalade pappa och gud va rädd jag var, den sticker iväg från plattformen upp i en bågen som bär nerför i 90grader som åker och gör en loop, usch usch men ska säga att den var askul för det, man måste ju testa nytt!
Fredagen bestod alltså av Liseberg, petter spelade ju även där så nice nice, och på lördagen gick vi på stan, på andra bilden kan ni se hur folk köade till kent redan vid 11 och insläppet började 19.00 så undra när de kommit, suck.
Aja, hittade väl inte väldans mycket men får vara nöjd, pengar blev ju kvar! :) Sen var vi hem och gick tillbaka igen till avenyn och åt ute med mammas kompis pia med barn, kul att se dem efter så långt tag. Jag åt faktis fläskfile för det var det enda som fanns som jag kunde äta, det gick fint och avslutades med cider och en gino, superrrrgod med banan,jordgubbar och kiwi<3 Sen begav vi oss till kent, trodde kön skulle vara hemsk men det gick fort och bra platser fick vi väl ändå, inte för långt bort så där stog jag och njöt i 2timmar, sjukt bra live.
Jag väntade och väntade på mannen i den vita hatten, så bra och med fyverkerier hur fint som helst i natten. Extra plus att dom spelade sjukhus, det hade jag inte väntat mig (y) frukosten på hotellet var god också föresten, älska buffé













KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: