blää

länge sen jag kände mig sjuk men när vi kom hem från Avesta slog det ner i mig och jag kände mig genast helt svag,förkyld,ont i halsen, trött och frussen. Men som tur var slapp jag kvällen i stallet idag. Har alltså varit i Avesta idag, inte i stan men utanför så jag har köpt lite julklappar så det var skönt.
Lekte med melissa igår så drog vi till emil där lite folk var som vi skjutsade till portan och andra till fagersta, sen var även vi på portan, tråkigt ställe säger jag men gott sällskap :)
Imorgon ska vi äta mat för att fira min mormor som fyller år idag, potatisgratäng,beasås och något till eftersom jag inte äter det kött dem gör. men gott gott! Sen kommer bästa kusiner så ska vi fika på elsas
Snart ska vi äta tacos iallafall, det är äg!

jag blir så arg,ledsen, besviken att man kan göra som du gjorde

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: