if you tolerate this your children will be next

lugn helg kan man då rakt säga, och jag är så glömsk så jag typ glömmer av vad jag gjort.
Men övningskört har jag mycket inför halkan imorgon, ser liiite fram emot det också!
Annars har jag bara varit hemma och i stallet, gjort rocky road idag med syster, sån där ni vet i choklad med mashmallows,pistagenötter,jordnötter och dumle, mumsmums
Innan det var ju jag och daphne ute och red med Linnea och Ingela i riktigt snöväder så man kanppt såg något, härligt i full galen galopp i pulsande snö, men sen var det en timmerbil över vägen där vi skulle så linnea visste en stig så vi hoppa av och gick den... I 20minuter irra vi runt med snö upp till knäna och de va fan jobbigare än att va ute och springa, haha. Men vi hitta fram till slut, så vi red i nästan 2 timmar, det är bra gjort
Sen har jag varit på julklappsbyte, fick en grimma, jag som inte har en häst, haha. Men jag böt med katarina så jag fick en tvål från klockargården istället så kanske ruben kan ha grimman

brinn snögubbe brinn


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: