ten more days

så dåligt som jag sov inatt var bara konstigt och drömde om saker jag skulle göra , från klockan 4 tror jag att jag vaknade konstant varje halvtimma och kollade på klockan som aldrig blev mer.
Halkkörningen gick bra, det var bara jag och jesper och en kille till så det gick faktis bra, det jag klarade mellan konerna klarade inte dom och det dom klarade, klarade inte jag, haha. Men lyckades snurra runt en gång utan att veta vad jag skulle göra.
Men så jäkla skönt att det är gjort! Nu är det körlektioner,köra och teori som gäller härnäst. Det fick sluta med en donken också, mums!
Har gjort pipparkakor med syster efter jag kom hem, blev inte alls många men det gör inget, jag är inget stort fan av pepparkakor.
Kollade nyss på top model och enligt mig vann fel, Raina gillade jag så mycket mer, så skulle jag gärna se ut.
Nu kollar jag på morden i sandhamn men vet inte hur länge jag gör, vill kolla på datorn på gossip girl, ung&bortskämd och våra vänners liv

Imorgon är det sista dagen i skolan på detta år, naaaaaajs. Men vi ska bara göra massa aktiviteter eller nåt med år 1 & 2 på BF, får se vad det blir då.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: