imorgon imorgon

jaha nu var denna jul över, utan någon julkänsla överhuvudtaget, så tråkigt.
Var ner till stallet på juldagen som då var julafton för oss, och åkte släde med syster och barnet i stallet. Har bara kört med vagn men nu fick vi ha en jättefin släde så de måste sett lite kul ut.
Senare droppa kusiner, moster, fredric och mormor in i huset och de var ju bara att proppa i sig mat, men jag äter faktis nästan ingenting på julbordet, vi gjorde ett + och hade med fetaost, det äter ju jag som fan!
Sen chillade vi, tog fula bilder på hemsidan i väntan på julklapparna, mycke flytta hemifrån saker fick jag som skålar, uppläggningsfat, matskålar, handdukar och sånt där, en röd bh jag ville ha, klänning och sånt där.
Men jag är nöjd, mest över att jag fick en gymboll! (pilates) så nu äre bara att köra på! Har ju faktis fått halkkörningen och inskrivning på trafikskolan med datatester också i julklapp
Fick bråttom sen för att fixa mig byta om och åka till fagersta men jag hann! Så det blev utgång efter lite kö med muucho people, men det var kul.  Bara att killar är svin märker man, nu menar jag inte bara mot mig.
 Idag gick jag upp efter 8 och red Morritz med katarina och shaquine, jättemysigt i pulsande snö och massa trav. Annars har jag typ inte gjort något, vänta på att dagen ska ta slut,
jag fyller ju faktis ååår imorgon!!
och planen är den att jag öppnar paket hemma sen vid 1-2 åker vi till Västerås och bokar in oss på hotellet på stan där vi ska övernatta, går ut på stan och shoppar, går på bion the next three days och äter ute någonstans. Och dagen efter åker vi till IKEA och handlar, äntligen dit!



Det bästa efter pilatesbollen, massor med rengöring, olja, nagelstärkande och allt man behöver




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: