vintertid

Nyss hemkommen från Avesta med mami, skulle åkt till västerås men det jag skulle kika efter fanns där. Synd bara var den randiga kavajen var nära att spricka bak och en missfärgning, men vi fick den istället billigare så den går ju att ha, så snygg så :)
Var till stallet imorse en snabbis innan vi åkte, känner att jag legat på latsidan med träning nu men är även förkyld och känner av i halsen, tycker inte att det bli någon riktig träning när jag bara går, kanske gångerna med chili då det går fortare och längre.
Igår var vi till Borlänge med min praktik och julhandlade, gud det var så roligt att vara med brukarna där och dom var så glada för att få åka iväg och shoppa, man blir så glad. Hittade även lite själv, julklappar,trosor,pannband och en klänning
Så igår var sista dagen med praktiken med dom men gud vad jag ska sakna dom, har haft jätteroliga veckor där. Idag är jag ledig och helgen ska jag vara med en annan avdelning där som är med barn som är på kortis. Blir nog kul :) , så det här blir mina daga att sova ut.
Håller på och plockar fram allt julpynt nu förutom granen och gör det mysigt här hemma.

Hittade sidan som man blir asful på så gick och tramsade med syster och hennes kille




KOMMENTARER


HAHAHAHAHA OLIVER! Jag döööör!!



Vi får hitta på något snart iallafall hjärtat! Jag har hittat present åt dig nu iallafall :)<3

2010-12-10 // 19:07:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: