<3-ans dag

vädligt seg helg, as usal.
Men bastade iaf i fredags,syster blev med så blev att hoppa i snön också,men vem var det enda? *stolt*" höhö, men sen började jag nästan grina.

Igår var vi i Avesta hela dagen,köpte nagellack,hårspännen,leggings och massa springkläder,korta som långa tighta braxer osv. så nu är jag redo på riktigt!
men det passar mer till våren/sommaren eftetrsom det är kaaallt nu!
Sen var jag till stallet, red D,frös ihjäl lite om händerna & borstade och mös med pållarna, fick skjuts hem och åt kebabsallad och kollade melodifestivalen med mamma & pappa, det är rätt kasst men Paulines röst diggar jag & andreas Johnson var bra, sen kollade vi dum dummare, pappa humor till 100%

Än så länge idag (söndag) har jag bara slöat, fick nyss en sticka i foten som ja nästna grina över som mamma fick pilla ut, gör så sjukt ont! Ska väl snart kila till stallet, über väder så måste ju nästan Rida Nutsi idag, får se om mamma hinner ner & fota oss, vill ha fina ridbilder men längtar mer till sommaren att ha fina bilder utan stora kläder & med fina bakgrunder, längtar helt och hållet till min första sommar med systemkameran ;D
Project runway & måste även plugga idag, ångestångestångest
Föresten är det ju alla hjärtans dag, får väl hoppas att alla andra har kul med sina kärlekar, jag ska bara kärleka med hästarna & pyssla om mig själv ikväll med ansiktsmask tänkte jag.



KOMMENTARER


sv: Jaa :D! Kan du i helgen kanske? :)

2010-02-14 // 17:01:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: