hej tja aloha tjenixen yo hujj

känns som en lite ovärd dag, matten gick vi bara igenom på men det behövs får seriöst,ja suger så totalt på matte......  Sen hade vi estet då man ska göra en film för barn, jag har hur man gör fruktsallad haha! var tvungen att stå och göra fruktsallad imorse för att få bilder så jag missa nästan bussen,suckiiie.
Och sen hade vi trafikkunskap, lollo joinade oss vilket var sköjj, fick rätt bra resultat.
Sedan gick vi några brudar och fikade på Vallonen vilket var länge sen, köpte 2 hårfärger också så snart blir det att färga håret igen, ska iaf göra brunt en gång till, till sommaren vore det nice med mer orange/ljusbrunt eftersom det matchar mina fräknar och är lite mer ovanligt, gillas
När Lolls och jag gick till bussen kom vår gamla lärare, barn i baksätet från där jag praktiserade, han som var med mig som mest också, så fort han öppnade dörren "Hej Sabine" fast vi hade börjat gå bort , så jag blev så himla glad och bara Heeeeeeej O**** & V***** ,  han som gillade mig så otroligt fortsatte att kolla på oss när vi gick så vände mig 2 gånger och vinkade åt honom igen, åh sötnosen! Det gjorde verkligen min dag.
Kommer aldrig glömma hur allvarlig han var & sa " du får säga att du är kär i mig, ska du inte pussa mig?"  Var i min närhet hela tiden,gjorde armband åt mig, bäst!
I Norberg mötte vi ännu ett av mina barn, bara ler och säger inget, så kul :D

Nu har jag druckit kaffe och kollat på OS sprint, känns vuxet, ska nog fortsätta kolla på finalen (?) sen när den är.
Skulle behöva plugga arslet av mig men jag ORKAR bara inte, det är totalt för mycket nu alltså..


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: