yeahgo

igår blev håret färgat alltså, helt okej (Y) mörkare än vad jag trodde just nu så känner mig blekfis, men antar att de går ur också. Gjorde situps och utfall igår så jag är helt döööd i kroppen! Sen åkte jag och louie hem till Malin ett tag innan vi skulle vidare, sketfint hus så jag blir avis på dig malin!
vi mötte ida iaf och drog dit, där händer det iaf saker och folk dansar , som de ska vara!Kände mig så kontrollerad och hjälpte folk upp,torka upp och var allmänt vänlig,eheh.Roligt att dom hade kompisar från skåne på besök så det blev nytt också men jag gillar också att andra är där,speciellt (Y)
Men det slutar som det slutar, vi åkte hem med louies parents sen, så skönt att sova!

Och idag har jag kilat till stallet, det behövs att komma ut lite,borsta hästar och mocka, ruben bet min arm så jag dog, nu har jag en bula (Y)
Tänkte poppa popcorn och lägga mig i sängen med plugg & film, känns rätt (Y)


så klär man sig som skönast hemma med ful hand

hah bara tror.

ny färg


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: