we are golden

idag sov jag till halv 12 , det längsta på länge, sedan fick jag höra att kusinerna var påväg vi var ute i snön,åkte till fisketävling i onödan,hem och grilla korv & titta svampbob.Var bara och mockade åt shaquine & ruben idag men jäääklar va tid de tog,3 vändor med stora skottkärran till högen blev det , usch va tungt.
Ätit tacos & kollat melodifestivalen, jag gillade Neo, grym röst och när han flörta dog man, plus att han blev en blandning av mika ,salem al fakir & håkan hellström!
Skulle nyss beställa ett par billigare converse, passa på , och köpa låga sen. men när man kom till kassan var dom slut så nu är jag ruttet arg, hoppas dom kommer in snart.Såg på Fridas blogg ( får ej in bild )tunna prickiga strumbyxor från HM,något jag ska checka in.Föresten uppträder Kent den här helgen,ville så gärna dit men tur att jag ska se det bästa i sommar,längtar redan som en idiot



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: