.

 I can’t do well when I think you’re gonna leave me, but I know I try
Are you gonna leave me now?
Can’t you be believing now?



Tillbaka till skolan,  det känns?....
Nej vet inte vad jag tycker, jobbigt i vissa lägen dvs.plugg

Har precis gjort färdigt en till engelska uppgift så hoppas inget är kvar i engelskan längre, säger bara usch,
jag kan inte prata inför en klass. haha! en stammande tomat, hej :]
Idag är det paradise hotel men eftersom vi inte har kanalen blir det inte att se förens imorgon, suck på det!
Imorgon har vi simning också, hoppas hoppas innerligt att jag kan vara med, fun! Känner att träning behövs så tänkte höra om jag kunde borsta hästar imorgon också och kanske orka springa en bit efteråt.
Nej nu ni ska jag fixa mat och inte glömma bort att käka lussebulle!

KOMMENTARER


söt du är:)

2010-01-11 // 20:15:20
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: