fun & games

bääääääääääää, jag har bajs ont i magen, värsta ballong magen!

Idag hade vi bara estet , vilket kändes liiiite värdelöst! men kul ändå att få göra klart pippi fåglarna!
Annars så åkte jag hem och gjorde mig redo för stallet med varm choklad i termos och lussebullar, mums!
Red en sväng med nuttan, snacka om inte hennes dag, ville bara hem och gick så segt man kan eller kuta iväg med mig.
men men, annars var det lungan, gick med Daphne en sväng och grejsa, motion är det iaf! (Y)

Min så kära syster fyller år idag, hela 19! 
Så jag har nyligen fixat en tårta, lite snygg om jag får säga så! fast känns lite barnslig (;
Men nu är den destoryed för nu har vi ätit den!
Orkar inte med fler kort som jag tog, kan komma senare



Rid outfit är näääästan snyggare, höhö

Iaf så är den vanliga
Pälsjacka, HM
Skjorta, mammas
Halsduk, julklapp
Väska, accent

haha nej inte min stil att skriva och göra outfit.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: