hemma mys

lagom skön dag, åkte till Västerås för syster skulle pröva balklänning, supersnyggt! :)
Sen blev det inte så mycket mer tyvärr,handla mat, höhö (Y) Men mycket nyttigt köpte vi, ramlösa istället för massa cola tex, och fruuuukt!
Tog ledigt från stallet idag också för det behövs mer hjälp nästa helg,lite skönt :)
Fasktis har jag setat i några timmar och skrapat ihop någon sida på samhälls analysen också, inte klar än, kan vara bland det värsta jag vet , varför finns det ämnet --------.---------
Provade lite outfits också men märkte att det var lite för segt
Aja! kom på vid 7 att jag ville träna och åka skidor idag också men blev bara
ett varv med pappa för sen var det hemlagad pizza och grönsaker & dipp på menyn
Men det gick riktigt bra och jag är riktigt taggad på att träna massvis på olika vis, i stallet blir det mest såklart
 Nu sitter jag bara och trökar, tänkte kolla lite clothes, och ber mohammed acceptera så jag kan spela bejeweld i min ensamhet (y)

Imorgon ska jag & katarina rida en sväng vid 12 vilket betyder sova ut lite mer, awesome!
Men måste ner tidigare för att mocka åt Nutsi också som jag bajs inte hinner rida, Daphne kunde jag också fått rida men men ..
mamma hade planer att åka till moster & kusiner imorgon istället så hoppas det ändå, annars vet jag vad som väntar :)
+ plugg -.-



KOMMENTARER


åh vad mysigt det såg ut!

blev värkligen sugen :( haha !

2010-01-24 // 11:53:16

sv; idag ska jag träna hästarna &sen blire att tagga inför skolan -.- själv? :D

2010-01-24 // 12:08:54

sv; vad kul! :D

vad har du för planer i veckan då?

2010-01-24 // 21:10:42

sv; gött! vrf ska du till en sjukgymnast? ;(

inte okej det där med dåligt självförtroende! jag hade det innan, inte alls kul..

2010-01-24 // 21:46:48

Hej, allt bra med dig? =)



Vill du handla kläder och annat med en massa presentkort istället för med pengar?

Bli då medlem på gratisbio.se via min länk och få 25 poäng extra :D

(OBS! DET ÄR EJ REKLAM, BARA EN BRA GRATIS SIDA :D)

2010-01-24 // 22:29:24

fin blogg du har!

allt bra med dig?! :)

2010-01-25 // 14:45:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: