my thoughts you can´t decode

jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är

testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut
har försökt att fånga den andra
men aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans

Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut.





















Känns så himla jag!
Allt som var förut som jag vill ha nu, som kunde gjort saker så
mycket lättare, inte bara en speciell person,
utan andra också så betytt något. Om det var nu som då,
för mer än ett år sen tex. , hade varit mycket lyckligare
nu än vad jag är , eller som i somras, något man verkligen
vill ha och längtar till, bara att få prata med personen.
Eller sådant som bara händer helt oväntat som känns magiskt som
vänder om alla tankar, men faktis blir tragiskt, inte leder till något.
Nej vet inte vad jag måste ta till för knep, samma visa känns det som.
Kändes bra att skriva det iaf
Som min kompis skrev, så saknar jag också att ha någon som man vet är sin
bästa vän, som man umgås med ständigt.
Jag klarar mig så bra med den grupp
underbara tjejer vi har och delar allt, men är ändå rädd att
förlora dom som stöttat mig som mest efter skoltid och bli helt ensam.
Någon utöver saknas, man försöker reparera , det är det bästa.

En sak är säker, man kan inte ta något för givet






KOMMENTARER


Men Sabine :D Du har ju mig! :D Antar att du menade en pojke nu men jag finns alltid här för dig :)!

2010-01-13 // 09:59:54

sv: Nej det är verkligen inte som förut :/ ses alldeles för sällan, men det som är bra med OSS är att (iaf enligt mig) det aldrig känns konstigt när vi är, känns som vanligt :) Inte stelt som det kan göra när man inte träffat någon på länge :)



så ja, Jag kommer alltid att finnas här för dig, vad som än händer :) hiihi



Måste simma snart igen btw! :)

2010-01-13 // 18:36:09

sv: Ja det tycker jag också :) ska väl inte vara så himla svårt tycker jag ;D

I Know, you are a good friend :)!

2010-01-13 // 20:57:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: