ooh la

Alltid sega dagar?
Rolig idrott iaf med vad hette det... blanding av thai shi,yoga osv, har inte riktigt med tålamod för sånt men (:
Bea,jag & lollo försökte komma på något unikt om alla in our little gaaang.
Men vi kom bara så långt till att Emma är så snäll som man alltid litar på,
Lollo är hyper och glad,
jag är roolig som alla skrattar åt , bea är ingenting tycker hon, eheheh :( :)
Martina och sara får vi funta ut!
Jo faktis så älskar jag att va rolig & galen, lyckas alltid skämma ut mig lika mycket medvetet som omedvetet ;(
men gillar ju att göra andra glada så då är det sak samma ;d

Men men!
Gick ner till havremopparna och borsta, mysi myyyyyys [v]
Sen plockade pappi upp mig & väntade medans jag åkte skidor, rekord tid(Y)
Nu äter jag fil med müsli,russin,linfrön & solroskärnor, rekomenderar starkt!
gott & nyttigt :)
Snart blir det paradiiiiiiiise hotel!


tusan va lite tur man kan få ibland i sista stund, toppen!

KOMMENTARER


hyper lollo

känner att jag vill vara galen och glad hela tiden, wohooooo

2010-01-26 // 23:22:44

haha eller hur, i loves to be crazy & du att be happy

2010-01-27 // 01:14:46
livsstilar.se http://livsstilar.se

« livsstilar.se är en blogg-tävlingar skapare du kan vinna 5 500kr presentkort hos kicks, nya ipod nano 5g 8gb silver, 3 1000 kr presentkort hos nelly.se

över 10 nya tävlingar varje vecka

----------------------------

öppnings erbjudande:

skriv om oss på din blogg du får en länk med bild på vår hemmsida i ett år och få telenor kontant kort inkl 400 kr att ringa för.

2010-01-27 // 12:08:30
lollo cool

jaa tänka vad kul det är

2010-01-27 // 16:26:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: