toppenbra!


Eftersom inlägget jag skrev igår försvann när internet hoppade ur orkade jag inte skriva om,
hur som helst gick det verkligen SKIT BRA när jag & morritz red ut med Katarina och unghäst,allt stämde med traven och kändes jätte härligt, kan bara tacka morrisen sötöga! :)

Hann inte rida fler eftersom vi åkte till moster och kusiner,  borsta deras islandshäst och 2 små,  kanske är han kry nu så jag kan få rida på honom någon gång snart nu när jag kan själv :)
deras granne där dom nu bor hade tydligen massa djur,
och jag skämtar inte, kändes som zoo!
Dom hade massa höns,ankor,påfågel,mini grisar,sköldpadda,
hästar,kanin , ja ungefär det.
Diggar påfågeln som tusan för sina snygga färger
 och grisarna för dom var så tjocka & små :D
och just det , en anka som hade "hår" på huvet, hahah! (Y)


Totte med bamse & Brimil (:

Nisse med Ludde (:





KOMMENTARER


haha cool anka :P!

2010-01-26 // 10:45:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: