skisser för sommaren

kanske ska ta & uppdatera och berätta att jag lever, vi åkte hem på eftermiddagen igår efter dagar med underbara artister och stekhett väder.  Kan göra en liten rank av några artister så att kent,miike snow,the kooks,vampire weekend, andreas grega osv. Det kan inte blivit mycket bättre, kent var så mäktigt med så många åskådare även om jag inte hade fullt minne av allt där där men jag sjöng för full hals med en louise framför mig och en oliver bakom, så nu längtar jag till götet och kent igeeen! Och inte trodde jag heller att miike snow skulle vara så bra men sara var så glad att jag äntligen fick med mig någon för dom var så jäkla bra live också!
Så sliten,svettig och äcklig blir man, men det är det värt!
Bilder kommer antaligen senare.
Trots alla omständigheter och bajs som blev idag så åkte jag med mami & papi med båten i semla till söderbärke och tog ett dopp och massa tupplurar hela dagen. Så kan ju slänga in bild så ni får se tröjan jag beställde och det mamma kom på att vi skulle beställa idag. heh! För jag diggar att mamma också började digga miike snow

Ett stycke kent box med galna 10skivor ,kontantkort så jag kan ha andra mobilen i stallet, tröja och miike snow skivan, yey!




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: