flyfresh

ursäkta men jag tycker det är hemskt tråkigt att skriva utan att kunna lägga ut bilder. Det stationära datorn är på inlämning så kan inte lägga in bilder från systemkameran på min fina kebabsallad och de underbara bullarna jag bakat i veckan.
Annars då, stack till simhallen och stekte med louie igår så bränna har jag fått. Sen stack vi med resten och lagge på Eclipse i Västerås och så braaa, jacob är hjärta. Var ner till Rouquine idag eftersom jag är husse åt henne hela veckan, sprang en tur i skogen mitt i allt så skönt men dumma axel och dåliga kondis, höhö. Åkte hem ett tag, vad gjorde jag, sov lite, åkte tillbaka och betade henne och gav henne föda. Övningskörde med papi till Olsbenning och kollade till hästarna som är på bete som hade det bra men lite för bitna stackars Ruben, så dom korten kommer inte heller upp nu, bläblä.
Idag fick jag min hatt från HM också efter huuuundra år, snabba HM ibland.

Helgen är så sjukt planerad nu så vet inte vad men så glad!
Imorgon ska vi till simhallen med bad och sol hoppas jag. Sen måste jag mocka åt stora bebisen och sköta om henne och göra något kul med Brille.Lyckades byta med Vickan så jag rider Daphne imorgon istället för söndag vilket är sjukt bra och så taggad att rida i full fart. Sen hoppas jag få göra något kul på kvällen också, men måste i säng tidigt. Vid 6 ska jag vara vid stallet på lördagmorgon och ge mat och släppa ut vännerna i hagarna och mocka åt Rouqine i full rush.  Halv 9 måste jag vara i Fagersta för att därifrån åka till Nyköping med Emma & Elin och hjälpa till på kalas och diska och servera för en peng, hur bra och kul som helst. Känns så Eva & Adam, haha! ;)
Så jag hoppas det blir så för nu är jag så peppad, sen sover vi kvar och kommer hem på söndagen i tid hoppas jag så jag hinner mocka. Böt ju så jag inte har Daphne på söndag iaf så det var skönt.  Ödet utvisar :) Annars har jag underbar hjälp som gör det åt mig och det tackar jag så för.
Sen final i VM så vilken toppen helg bara Spanien tar hem guldet!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: