sommar

alooha,  fy så strålande väder idag. Inte för jag minns exakt men låg ute & solade ett slag tills lollo och jag bestämde oss för att åka ner till sjön så nu har vi badat lite mer också (y) har fått snygg röd bränna runt troskanten och under bikiniöverdelen satt, as snyggt.
Har också varit i stallet som vanligt denna vecka, sen utmanade Alexander ( ägarens son ) mig på kubb så blev kvar på ett parti kubb med hela familjen och morföäldrar, höh.  Fast vi tjejer förlora, bläblä
Hade velat springa idag men hade små skor på mig så har blåsor nu.. Men ska upp till stallet 6 imorgonbitti på utsläppet så får se om jag orkar springa då eller ej. Sen får vi se vad vi skulle göra om vi stannar i norrberg?
Och sen ska jag faktis och klippa mig, huhu. Nej men det behövs tas bort lite slitet ba. Kikar fotboll och vill att Mexico ska vinna ju. men men, är nervös för nu är peace & love nära, shit.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: