avesta

Melissa kom hit & åkte med oss till Avesta redan innan, kom hem med en av de blommiga blusarna jag kikat på från garden colletion och det är jag väldigt väldigt nöjd över så längtar tills jag kan använda den. prövade den efterfrågade klänningen, hur skön som helst och skulle vilja ha den lite grann! Men saken är den att när skulle jag använda den? skulle nog va så rädd att få den skitig eller gå sönder.
Men iaf så köpte Melissa pizza och vi thaimat med hem, wokat qourn, gottsing!
Sen klöpp hon mitt hår någon ynka centimeter men det känns ändå fräschare :)
Längtar tills vi ska till Västerås på lovet så man hinner kolla mer nogrant efter kläder.

Nu ligger jag här & degar, ont i magen men ska försöka städa rummet lite


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: