strömsholm

heeeeeeeeeeelt galet, fel häst märkte jag idag, hehe
Det var ju alltså Shaquine vi åkte och löshoppade med!
Plockades upp efter skolan så åkte vi till Strömsholm, fint där måste jag säga och super duktig var hon :)
Försökte få tag på min vän Hanna som går i skola där men fick inget napp, förns va var påväg hem, synd det.
Hann inte och var inte så hungrig så äter min baguette nu och myser i sängen och längtar tills praktiken imorgon,sen dröjer det en vecka igen , gud.
Och ska söka upp ett till arbete imorgon och sen ner & borsta shaquine och ruben.
Fredagen kan kännas lite körig, ska rida Daphne och sedan kommer kusinerna & mormor och ska äta påskmat här, kanske gå ner till stallet med pojkarna och på kvällen iväg till lokalfest i Fagersta, får ser hur allt blir :)

Och glad är jag att Arman vann mästarnas mästare igår, yeahgo!

Ruben & Shaquine

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: