morning after dark

Lite wild'N crazy night igår (fredag).

Var upp till stallet vid 7 tiden då och regnet öööste ner, försökte skynda mig och hann i tid tills jag,sara & lollo åkte till Västeråsan och senare kom alexandra också. Hittade inte så mycket med en bh,mascara,kjol & hårspännen typ.
Efter det var det bara hem och fixa, sen droppade tjejjorna & kuru hit så gick vi vidare till niklas där det var 18års fest och det tackar vi för! Kul folk må jag iaf tycka sådär med bra musik och allt :)
Det blev lite den ena och det andra, först kände jag haha åt det på dansgolvet & gillade mycket mer det andra, lite mysigt sådär! heh busigt
Drog på efterfest hos love sedan men jag & sara åkte rätt snabbt till myntan där vi mötte lite pojks av dom som va kvar, trodde ju det skulle vara fler. men där blev man nån jävla klimaskin åt jesper & brinksäter där jag satt mellan dom och klia i nacken, haha :) Sen åkte vi hem och somnade vid en halv 4 kanske :)

Idag har vi varit upp till stallet när vi väl vaknat upp,värsta sommarvärmen, jag red & sara red faktis också , tagit massa kort och lekt med sötis fölis som kuta runt runt. Vi blev där i några timmar sen duschade jag och vi åkte till fagersta med lollo och grillade hos sara (Y)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: