soooooool

ingen skola för mig, vaknade och gick in och duschade ändå vid kvart i 6, haha. Sen märkte jag att jag hade feber och var yr, förstår inte, har knappt ätit men dricker i massor.
Är snart klart med andra APU uppgiften nu iaf, skönt. Och mamma var till Avesta så hon köpte lite clothes bla. jumpsuit som jag velat ha fast något ful röv , bäst mami! Superskön så skulle inte tacka nej till en till heller (Y) men eftersom klänningen som jag efterlyser så aldrig finns, så kommer jag nog beställa den inom kort, drömmen!
Nu har jag legat & solat lite och ska nog göra det lite till, snacka om fräknar jag får över hela armarna och ansiktet, ska börja gilla det, det är charmigt! Senare måste jag bara kolla på djävulsrallyt för det ryktas att Robin bengtsson har sätts in och att salem är med
Imorgon vill jag bara till skolan,måste! Men blir nog inte med och springer, heh lite tur men skulle jag gö det skulle jag nog ligga däckad där i skogen för min hals är så tjock nu.

jo jag vet jättefint linne under jumpsuiten också


Får se när dessa kan användas, skulle varit lite längre & känner mig som en ko, ehe

KOMMENTARER


sv: Ingen aning, Pierre pratade med han i Lördags eller Söndags, haha :P

2010-05-17 // 17:48:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: