the day after tomorrow

en väldigt seg dag, åkte till stallet vid 1 tiden, gick genast in till lilltjejen och mockade sedan åt shaquine och borstade roquine , men det tog inte lång tid innan alla fick gå in av detta busväder, usch. Efter det hängde jag rätt länge inne i boxen hos fölet och cocco, tog massa fina bilder också, diggar henne stort :)
Så jag var ju där när Gennaro kom, frågade lite ironiskt om jag hade sovit kvar inatt, haha. Och föresten stog min kameraväska lite illa till, först höll cocco på att trampa på den med kameran i men just när Linnea drog bort den så rann det lite blod från cocco, mmm mysigt -.- ;)

Imorgon måste jag nog gå upp.. halv 7 o_0 ska hinna mocka åt shaquine och Nutsi innan vi tar 9 bussen och sedan tåget vidare till Västerås och kikar lite, när vi kommer hem blir det att fixa och gå till fest, bra att det är på byn för då blir det inte långt, sen sover antagligen sara kvar :)






KOMMENTARER


sv: Ja :D! Ska du till Niklas ikväll?

2010-05-14 // 09:01:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: