dagar som går

Bara en dag kvar nu på min första praktikplats, har för mig att man inte ska berätta för mycket om var man är men är på ett äldreboende och de resterande 3 veckorna ska jag vara på en daglig verksamhet för utvecklingsstörda eller något sådant :)
Sen är det ju så att varje praktik som varit har jag börjat dricka kaffe på men aldrig annars, men riktigt stolt ändå faktis att jag hjälpt till så mycket så jag t.o.m duschat och hjälpt vissa att äta som jag aldrig trodde jag skulle göra och bara vara där som en solstråle för tanterna säger att jag är så glad och mitt nya smeknamn är tuttinuttan, haha!
Imorgon åker vi iaf på mässa i Stockholm så det blir skönt att komma iväg lite och nästa fredag ska jag till Stockholm igen till globen (Y)
La mig redan vid 7 igår för jag var så sjuuukt trött, men vaknade vid 10 och trodde jag hade fått magsjuka för kände mig as konstig, men det blev ju inget mer med det som tur var.
Vet inte vad jag ska hitta på nu, kanske titta på lite praktik uppgifter?   blä
Sen har vi inte tv 10 heller så kan inte se Sverige - Tyskland, kul -.-
var är du som fanns där?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: