10-10-10

vårat internet är knasigt på datorerna så orka inte sitta här nere direkt.
Jätteseg helg föresten, i fredags städa jag iaf hela mitt rum + bytte sängkläder och gardiner, bra jobbat!
Igår var jag i stallet en hel del, åkte med katarina& sandra och kollade dressyrträningar igår kväll,man blir ju så sugen att rida på riktigt sådär. Sen hämtade jag pizza och stack till min vän louise lite.
Dagen idag har gått åt stallet i 4timmar, det är rätt bra med träning har jag kommit på, bra det för jag känner mig sjukt slö. Annars har jag bara pluggat pluggat pluggat engelska,religion,natur så jag hoppas det kan gå lite bra iaf.
Måste erkänna att jag och min söta katt har sovit lite också
Snart är det ensam mamma söker och jag vill göra popcorn då


Imorgon skola igen, jag hoppas bara på en bra syn


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: