19:45


Nu har jag varit nere och duschat i källarn, där hitta jag en vän på draperiet, herr gråsugga. åååh jag vill ha tillbaka duschen! Nu har dom iaf varit här och rivit bort det dåliga men dom skulle visst komma igen.
Before that var jag i stallet och borstade kusar, gick först med daphne, tänkte att hon gick snabbare så jag skulle få uppvärmning (heh) sen sprang jag i skogen as snabbt så jag blev as trött jättefort, sen gick jag med häst nr.2 Morritz, så jättebra med träning idag, känns skönt men jag vill inte ha mer träningsvärk.

Jobbiga dagarna är nu förbi, när onsdag varit för då vet man att helgen är nära!
Vill ha något mer att göra i helgen bara, fest på fredag iaf nicenice.
Idag är det bonde söker fru och kungarna av Tylösand, yes!

Tjarå

KOMMENTARER


Bonde söker fru är kul att titta på men det är ett ganska så pinsamt program....

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 // 17:15:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: