hej helg, hejdå

tja-ba, sitter och käkar popcorn, känns lite ofta? men det är ju så mums!
Iallafall, jag hade en kul kväll igår, Melissa,hanna,jesper och oliver kom hit innan vi skulle dra till flängan på lite parti, hehe. Var inte så jätte pepp och inte allt för mycket folk, men det tycktes kännas fler ju senare klockan blev och det var skoj. Till sist drog vi till fääägtown, äg!

Idag vaknade jag halv 12, sjukt länge sen. Åkte till stallet sen i 4timmar, riktigt slit så blev as trött.
På dexter har jag massa frånvaro på lektioner, det gör mig arg för det kan aldrig stämma. Nu ska jag kolla på one tree hill och skita i plugg

här har ni mitt fina blåmärke av tyngste hästen (Y)
fötter är fula

KOMMENTARER


haha va söt du är :D "fötter är fula"

2010-10-04 // 13:48:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: