segt

tja tja bloggen.

Sitter här och är väldigt trött och uttråkad, har nyss ätit min "lunch" kebabrulle, men det var inte supergott, jag ångrar mitt val. Idag fyller kära mamma år också! Men iaf, igår hade vi lite förkrök hos sara innan vi drog till flora på festligheter och gick lite här och var. Inte det roligaste jag varit på kan jag säga, vid 5 somnade jag sara,lollo och pär as skönt.
Jag blir också chockad och äcklad om det är som det tros, gud va folk sjunker, men det är bra, du blir stark.
Sen jag kom hem har jag iaf bäddat rent i sängen så det är fräscht och kollat in allt jag beställt så nu ska ni allt få se! (y)

gårdagens klädnad ( ska ej glömma att lollo locka mitt hår super )

 en fin fin ljuslykta jag fick från Jenny

KOMMENTARER


lollo

det blev så vackert!

2010-10-23 // 23:03:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: