söndag

riktigt bajsig helg kan jag tycka.
Varit med mina vänner och igår käka jag och louise kebab medans alla va på gm. Jag vill bara fylla år nu och jag vill bara ha kul hela tideen.
Nu har jag sovit i iaf 1 ½timme efter jag fick ångestattack, det känns så iaf när inget händer som jag vill och jag har massa att göra än. Tänk om jag också kunde vara helt fri från plugg och kunna stressa ner mitt lilla hjärta?
Har varit i stallet idag iaf och borstat alla unghästar och daphne, sen red vi barbacka upp i skogen, jättejätte skönt var det att bara komma bort i solen på världens bästa rygg. Hoppas jag får träningsvärk också av att jag travade lite, man flyger som en vante för att hålla sig kvar, haha. Lite jobbpengar & ridvantar fick jag också, tack&bock :)

Har varit sugen på att baka men det försvann ju, hallon&blåbärs paj
På tisdag åker dom iväg med Shaquine och tävlar i flyinge, riktigt spännande





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: