colours

godermorgon, idag åker jag och syster till Västerås och kikar lite och hoppas på en liten poncho kanske finns där också, ja vi är ju nämligen lediga idag! :)
Håret blev väl bra igår :) kändes kul att hon tyckte jag hade långt hår, man uppskattar och tänker inte på det när så många har längre. men färgen inte alls så orange/ljus som jag egentligen ville, denna är mer brun/kopparfärg, men det visar sig väl hur det blir när det går ur lite. Så färgen är ju inte alls så som det ser ut på första bilden typ , så vill jag ha för det är så finis!
Sitter och snorar itakt som jag äter smörgås och dricker godmorgon välling, måste nog rappa på lite snart huhu.





och lite såhär har jag sett ut förut, haha!


KOMMENTARER


ditt hår blev superduperfint. exakt sådan färg jag är ute efter. :)

2010-09-16 // 16:41:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: