hang with me

kul att jag måste gå upp tidigt fastän vi har sovmorgon för att åka till stallet. Men hellre det än att jag hade glömt bort det och inte hunnit. För efter skolan ska vi åka till Västerås och kolla lite och jag behöver verkligen en möööööööööössssa, jag blir tokig! Förväntar mig inte att hitta så mycket då, ska spara mig till lovet, hoppas jag
Har iaf varit till stallet, gick dit i träningskläder så sprang i skogen och gamla norbergsvägen hem, as skönt och rätt fort gick det! tumme upp
Övningskörde och hämtade syster så nu körde jag i mörker vilket var länge sen, blir så ledsen när rävarna springer vid vägen hela tiden

 
HM denna kjol har jag varit sugen på men inte sett i butik, säg till om ni ser den vänner! Och kavajen har jag inte släppt taget om helt ännu, men börjar bli lite småsugen på byxorna med samma mönster istället.

och denna underbaring från bikbok hittade jag där sist, så göttigt mysig, vill ha!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: