happyface

heellloo! wzup? , jo jag ligger och kollar på andra one tree hill boxen som jag övningskörde och hämtade hos melissa idag + äntligen weekday tröjan
Slaggade hos sara inatt men innan det så plockade jag blåbär i skogen, stora men några, tänkt att jag ska prova göra en blåbärs cheesecake och kanske blåbärspaj, annars äta mina vänner antioxidanter till fil (Y) sen hjälpte jag till och ta hem hästar från bete så nu är alla hemma, mys. Vi ringde emma så fick vi ta om vår myskväll som failade dagen innan om hon ändå var ensam också, kollade på dear john så det gör inget att jag var trött och halvsov medans mina vänner fällde tårar, haha.
Idag var det upp och ner, så himla bra förmiddag så vill bara tänka tillbaka, bra ögonblick så otippat. Sen slappade jag ur och orkade ingenting, ville bara hem, hata långa dagar. Sen red jag iaf ut med Daphne, så skönt att hon är pigg igen.

you made my day

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: