lie in the sound

tjooho!
tiden flödar på och jag hinner och orkar inte skriva. Helgen blev nice ändå, lekte med melissa i fredags och så.
Var iväg och red Arne i lördags i Kylsbo, det blev en bumpy ride med hans gångart, helt galet. Jag red med väst då eftersom jag var lite rädd för 11 september och för jag red ut själv med han på nytt ställe, men ballonger vid ett hus blev hans skräck så han lyfte på bakbena, då vände vi.
Sen blev det fixfix och iväg till fagersta på klassfest vilket var väl kul ändå, jag gillar lekar. Sen drog vi ut och jag ver enormt tuff, vid 2 drog vi hem, då var vi trötta!
Gårdagen blev seg men skulle ju rida Linneas pålle ingela, en bil påvägen bort fick mig pissförbannad, såna som inte fattar att man ska sakta ner borde inte få ha körtkort, för där var jag nära på att ramla av. Men ja, det gick väl bra sen till på asfaltsvägen tillbaka, en motorcykel, jag kände bara neej....  Jag vinkade ner honom men det hjälpte inte, när han körde förbi flippade Ingela ur helt och snurrade runt och härja, så jag hamnade på backen, utan skador igen som tur var och hon stog så snällt kvar, så det var ju bara att hoppa igen skakis som jag var men det är ju det man ska, så det haha blev lite andra bullar!

Idag var skolan enoooormt tråkig, har bokat riskettan idag iaf och kört i vår volvo, fan den är så annorlunda mot den jag kör jämt. Plugg lite och kollat klart på nästa one tree hill box, bajs.

Jag är en hejjare på att sakna har jag märkt, gamla sår finns kvar efter år men ibland känns det som bara för en stund sedan,
jag kan sakna att det var så bra då
jag kan sakna att jag visste att jag hade någon
jag kan sakna när du är där borta och älskar
jag kan sakna att längta efter dig
jag saknar att det är så länge sedan jag bara hörde rösten


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: