ont i benen

vaktar fortfarande bebishund, bebis och bebis.. han är faktis 3!
Nu har vi varit på en skön lång tur, gick och kollade förbi platserna jag skrev som förslag på APU, hade tänkt fel ställen, hehe men det var till det bättre! Var till stallet tidigare idag också men ikke var det jag som kunde rida daphne idag, typiskt. Men jag och katarina gick iaf promenad med rubis och rouqine, men fick höra en tråkig sak. aldrig aldrig ge upp stumpis <3

iaf, hittade en tjuga på marken när vi gick promenad imorse, woho ödet!
Hoppas jag kan få baka morotskaka för det är det jag tänker bjuda på stallmötet nästa söndag. Annars ska jag kolla ensam mamma söker och försööööka plugga, hej jag kommer komma efter snart annars
Ryktas som sol i veckan. Så jag måste ut och plåta lite natur i veckan innan hösten är väck

tjarå

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: