är det storm? håll i hatten då

snart en vecka sedan det kom ett nytt inlägg men tycker det är så mycket roligare med bilder men då måste jag sitta vid trök datorn för att lägga in dom, men nu har jag äntligen gjort det!
Ska lägga upp en bild på klänningen från Nelly som jag beställde och lite annat köp.
Måste ta ut lite irritation, det märks att man inte klarar av vilka människor som helst, iallafall till en viss mängd, vi tjejer kan knappt prata om någonting utan att personen lägger sig i och hänger efter....
Det blåser som attan så jag tror huset ska blåsa sönder, och såhär såg det ut i hagen när jag kom dit igår

Som tur var, var alla oskadda men var yra som höns.
Lär lägga mig i någorlunda tid för imorgon ska jag med och löshoppa ruben i Hedemora vilket blir intressant. Sen mys med brydarna!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: