I'm still I'm still an animal

mina besökare har sänkts när jag inte skrivit något men man har inte alltid något att skriva om.
Imorgon har vi nationellt prov i svenska, jag är nervös för jag vill göra bra ifrån mig.
Och på fredag ska vi glra matte prov om vi ska hinna klart, och nu när jag gör det själv kommer jag ingenstans.
Men när det är klart är det bara att sikta mot håkan!
Min mamma kom hem igår från avesta och köpt saker på rea åt mig, massa strumpor och fina bh:ar, tack mami!

Vi några i klassen planerar att dra till Ullared på påsklovet, as nice. Tror inte att jag ahr varit där, sugen på massa sängkläder, ridkläder och allt möjligt, vet inte hur utbudet är.

Daphne är fortfarande inte kry vilket jag trodde, ner och kolla läget imorgon och longera stackaren, får nåt slags dropp eller nåt på nätterna, jag ska peppa på henne!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: