påsklov

Jäkligt seg dag, gick upp vid 8 och var nere och red Morritz med katarina, att stirra in i daphnes box kändes overkligt. Det känns sjukt att jag inte kommer kunna rida som förut
Har påskpyntat lite och nu försöker jag plugga lite medans jag kollar på eva & adam och käkar fil och banan.
Föresten ringde ett sommarjobb om att vara personlig assistent förra veckan så var där igår och kollade, vet inte om det är min grej att vara själv med en person, boende känns roligare, men ja.
Grejade ju min studentklänning förra helgen föresten, äntligen så skönt och så himla rätt! Volanger så tjusigt, får se till att hålla i den bara så det inte blir flash.
Får visa mina fynd från Ullared senare, det var iaf en jäkligt kul resa och det tackar vi för, massa stopp på vägen och härj, love it.   Imorgon hoppas vi på gm också!

glassigt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: