värme

jag kan inte bestämma mig för om lovet gått snabbt eller sakta, känns inte som jag gjort så mycket heller men ändå så mycket, sol har jag ju hunnit få på mig iallafall!
Blev en onsdags och torsdagsfylla som inte är så vanligt, men det var mysigt och roligt.
Igår var mina kära kusiner på besök här igår och även mormor och åt påskmat, jag känner inte längre att det är påsk vilket är lite tråkigt.
Björkarna börjar bli gröna och gräset likaså, sommaren är på väg inte sant?
Man hoppas allting vänder till det positiva nu med ljusare tider, det har ju redan hänt saker man aldrig trodde skulle.
Inte långt kvar i skolan, plugg hallå. Ingen som har lust att göra det åt mig?
Neejdå, göra något vettigt nu sen försöka lägga mig i någorlunda tid, imorgon åker vi till Svärdsjö med Ruben där han ska "visas upp" på prov kan man säga inför tre årstestet i maj

Kom ju även en överrasking med Brille och Alexander hit med ett påsk kort, msyigt värre! :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: